مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:302020-05-05حوادث

دستگیری مامور قلابی در محله هفت چنار 


رییس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری یک مامور نما خبر داد و گفت: متهم با معرفی خود به عنوان پلیس از شهروندان اخاذی می کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ هادی زمانیان، در این رابطه اعلام کرد: در یک ماه اخیر تعدادی از شهروندان به کلانتری هفت چنار مراجعه کرده و اعلام کردند فردی که خود را از معاونین کلانتری 111 هفت چنار معرفی کرده است اقدام به اخاذی و دریافت وجوهاتی از شهروندان کرده است.

وی افزود: مشخصات این شخص از شهروندان دریافت شده و دستگیری این فرد در دستور کار قرار می گیرد تا اینکه صبح امروز یک شهروند به ایستگاه پلیس کلانتری مراجعه کرده و اعلام می کند که یک نفر از پرسنل کلانتری با یک نفر در پارک محله درگیر شده است.

بلافاصله مسئول ایستگاه انتظامی در محل حاضر شده و مشخص می شود فردی که از عوامل انتظامی نیست یک دستگاه بی سیم در دست دارد و با یک نفر از شهروندان درگیر شده است.

این مقام انتظامی گفت: هر دو نفر به کلانتری منتقل می شوند و در محل کلانتری علت درگیری از هر دو نفر به صورت مجزا پرسیده می شو.

شهروند درگیر اعلام می کند که نفر دوم خود را مامور کلانتری معرفی کرده است و بابت انجام کاری باید مبلغی به او پرداخت کنم و به نحوی در ازای عدم بازرسی از او طلب رشوه کرده است و در پی عدم این کار با وی درگیر شده و قصد داشته ام تا با 197 تماس بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مامور قلابی در محله هفت چنار 

دستگیری مامور قلابی در محله هفت چنار